Általános szerződési feltételek (ÁSZF) 
– KreARTON, www.krearton.hu –

Általános tudnivalók és feltételek
A KreARTON termékeit interneten keresztül értékesíti, a www.krearton.hu weboldalon, valamint megtalálhatók egyes együttműködő partnereink üzletében. Alábbi szbályozás a weboldalunkon keresztül forgalmazott árukra vonatkozik.
Az www.krearton.hu oldalon található termékek megvásárlására az alábbi lehetőségeket biztosítjuk.

1. A vásárlás menete:
Weboldalunkon bemutatott termékekre megrendeléseket kétféle módon fogadunk:

¬ Közvetlen email megrendelés:
Az info@krearton.hu címre küldött megrendelések esetén kérjük feltűntetni:
– a termék pontos megnevezését,
– kivitelét (szín, méret),
– a rendelés darabszámát,
– a szállítás, átvétel módját (házhozszállítás, személyes átvétel)

A beérkezett megrendelésekről 48 órán belül visszaigazoló emailt küldünk, melyben megadjuk a fizetéshez, átutaláshoz szükséges adatokat, valamint feltüntetjük a rendelés azonosító számát.

¬ Webáruházunkon keresztüli megrendeléssel.

1. A böngészés során kiválasztott termékeket kosárban gyűjtheti, melyet a megrendelés menüpontra kattintva érvényesítheti vásárlói szándékát.

2. A megrendelés beküldése magyar nyelvű írásbeli szerződésnek minősül, melyről Önnek visszaigazoló e-mailt küldünk, de saját részünkre is archíváljuk, megrendeléséről az e-mailben küldött linken tájékozódhat.

3. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett ár, melyek Forintban értendőek és kizárólag a Magyar Köztársaság területén érvényesek. Az árak tartalmazzák az ÁFÁ t.

4. A megrendelés elküldése előtt kerül sor a szállítási mód kiválasztására. A kiválasztott ország alapján kerül sor a szállítási díj meghatározására.
Amennyiben személyes átvételt kér, erre, szerződött partnereinken keresztül van lehetőség. Jelenleg a Nami bolt, budai üzletében van mód az átvételre. A bolt elérhetőségét lsd. Weboldalunkon az “itt találsz” menüpont alatt.

5. A megrendelést követően a fizetés a PayPal biztonságos rendszerén kersztül törétnik. Mint sok más webáruház, mi is a PayPal rendszerét használjuk, a biztonságos bankkártyás fizetés érdekében. A fizetés során a PayPal oldalán, baloldalon látjuk megrendelésünk összegzését és hogy mennyit kell fizetnünk. A jobb oldalon a “Have you Paypal account?” kérdés alatt, amennyiben van PayPal számlánk, a paypal e-mail címünket és jelszavunk kell beírni, a paypal számlánkra lépünk be,  ahol jóváhagyhatjuk, hogy a paypal egyenlegből levonják a pénzt.
Ha nincs paypal számlánk és bankkártyával fizetnénk, klikkeljünk a “Don’t have Paypal account?” feliratra! Itt a kártyaszámot, lejárati időt és a kártya hátulján található 3 jegyű szám megadásával indíthatjuk el a Paypal fizetést.

6. Akciós termék esetében az akció a készlet erejéig tart. (Amennyiben az akciós termék elfogyott, értesítést küldünk a megadott e-mail címre.)

7. A rendeléssel kapcsolatos problémák, kérdések esetén internetes oldaunkon megadott elérhetőségeinken adunk felvilágosítást.

2. Visszaigazolás és szállítás:
A beérkezett rendelésről visszaigazolást küldünk e-mailben. Amennyiben ez hibás adatokat tartalmaz, úgy a Vásárlónak 24 órán belül jeleznie kell, hogy a kiszállítást megelőzően javítani tudjuk. Az adatok helytelen megadása, esetleges hiánya miatt bekövetkezett károkért felelősséget nem vállalunk

A kiszállítás minden esetben a megrendeléstól számított 4.nap után kezdödik és akár 7. munkanapig is tarthat. Ha ez nem teljesithető akkor irásban email-ban egyeztetjük a szállítást a megrendelővel. Amennyiben a jelzett időpont mégsem megfelelő, úgy kérjük jelezze ezt a kiszállítást megelőző 24 órán belül. Ennek elmulasztásából eredő károkért felelősséget nem vállalunk.

Az áru személyes átvételekor a Vásárló köteles ellenőrizni a kapott csomag mennyiségét és minőségét is Ha mindent rendben talált, aláírásával is elismerni .Amennyiben a csomagoláson sérülések fedezhetők fel köteles felbontani és az esetleges károkról a kézbesítővel közösen jegyzőkönyvet felvenni, illetve a kárt a fuvarozó vállalatnak bejelenteni. Ezt követően kizárólag gyártásból származó hibákra vonatkozó reklamációkat áll módunkban elfogadni.

Ha a kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, a szállító értesítést hagy, majd még egyszer kísérletet tesz az újabb kézbesítésre. Amennyiben a megadott időpont nem felel meg a Vevőnek, akkor köteles ezt jelezni vevőszolgálatunknak és egy új időpontban megegyezni. Ha ez a kísérlet is sikertelen, újabb szállításra csak a Vásárló által kért új időpontban, és a megismételt szállítás díjának újbóli megfizetése mellett kerülhet sor.

Az esetleges szállítási késedelem, vagy annak teljes meghiúsulása esetén a webáruházzal szemben kártérítési igény nem érvényesíthető.

3. A vásárlástól való elállás

3/1. A kiválasztott terméket bátran tegye a kosarába, mivel bármikor lemondhatja a megrendelését, de legkésőbb a szállítást megelőző 48 órán belül. Ezt telefonon és e-mailen is megteheti.
3/2. Ha a termék mégsem felel meg 8 munkanapon belül indoklás nélkül visszaküldheti /Hivatkozás17/1999 kormányrendelet, a távollévők között kötött szerződésekre vonatkozóan/ A vételárat és a szállítási költséget haladéktalanul visszafizetjük, de legkésőbb 30 napon belül visszautaljuk.
3/3. Kizárólag hibátlan termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a Vásárló részére megtéríteni. A termék és a csomagolás sérüléséből adódó költségek a Vásárlót terhelik.
3/4. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából, illetve a beszerelésből adódó értékcsökkenésből eredő kárának megtérítését.
3/5. A Vásárló nem élhet elállási jogával a szerzői jogi védelem alatt álló termékek (Pl.: hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver, stb.) esetén, ha a küldeményt csomagolását felbontotta. A megküldött áru cseréjére jogosult a Vásárló, amennyiben ezen termékek felbontása után derül ki, hogy bizonyíthatóan hibás, és a hiba az áru átvételét megelőzően keletkezett.
3/6. A vásárlástól való elállás feltételei:
– A Vásárló saját költségén, határidőn belül visszaküldi az árut részünkre.
– Webáruházunk fenntartja magának a jogot, hogy utánvéttel érkező csomagokat, nem vesz át. Kérjük ennek figyelembe vételét!

4. Garancia, szavatosság:

4/1. Jótállás: A kereskedő, gyártó garantálja, hogy bizonyos időtartamon belül a termék kifogástalanul fog működni, és ez alól a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítani tudja, hogy a vevő rendeltetésellenesen használta a terméket. A jótállás csak bizonyos, jogszabályban meghatározott áruk és szolgáltatások körére vonatkozik.
4/2. Szavatosság: Az eladó azért vállal felelősséget, hogy az eladáskor hibátlan terméket adott át a vevőnek, tehát nincs olyan rejtett hibája, amely csak később fog kiderülni. Szavatosság keretében nem a kereskedőnek, hanem a vevőnek kell bizonyítania, hogy ő vétlen a meghibásodásban, de az átadáskor, a szerződés teljesítésekor még nem lehetett észlelni azt. Akkor válik jelentőssé a szavatosság, ha a jótállási idő már letelt, hiszen a rejtett hiba későbbi jelentkezésekor a szavatosság még él.

4/3. Az eladó az általa eladott árukra terméktípusoktól eltérő, jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállal. A vevő hibás teljesítés esetén haladéktalanul jelezze a hibát, a hiba felismerése után közölje szavatossági igényét.
4/4. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvben foglaltak az irányadóak.
4/5. Az eladó a megvásárolt termékeket csak abban az esetben cseréli ki, ha annak hibája bizonyított. Az inrerneten vásárolt termékek esetén a garancia a számla eredeti példányával érvényesíthető a webáruházban. Az ilyen esetekben a hibás termék, vagy annak alkatrészének visszajuttatásához szükséges postaköltséget átvállaljuk. Ha a jótállási jegyen található szakszerviz információ, hívja az ott szereplő telefonszámot.
4/6. Az eladó kizárólag új, garanciális termékeket értékesít, melyek első osztályúak és rendelkeznek a forgalomba hozatalhoz szükséges engedélyekkel.
4/7. Jogos minőségi kifogás esetén az eladó biztosítja a termék cseréjét, de csak abban az esetben ha a Vásárló számlával tudja igazolni, hogy a hibás terméket a webáruházunkaban vásárolta. Ha a termékhez nem tartozik garanciajegy, akkor a vásárlás igazolására az eredeti számláját kell bemutatni.

5. Felelősség korlátozása

5/1. A webáruházban található termékek leírásait, színeit és árait igyekszünk pontosan megadni, de ennek ellenére, bármikor előfordulhatnak eltérések a képernyő beállítások különbségeiből, illetve elírásokból kifolyólag. (pl.: képernyőn látható színek, szöveghibák). Ezekért felelősséget nem vállal.

5/2. A webáruházban való vásárlás feltételezi, hogy a Vásárló ismeri az Internet által nyújtott lehetőségeket és korlátokat.

5/3. Mivel az internetes oldalra való csatlakozás a vásárló felelőssége, így az ebből fakadó közvetlen v. közvetett technikai meghibásodásokért az oldal üzemeltetője semmilyen formában nem vállal felelősséget:
– A Interneten küldött bármilyen adat.
– Működési hiba a hálózaton ami akadályozza a babaház on-line áruház normális működését és a vásárlást.
– A kommunikációs eszközök vagy a vonal meghibásodása.
– Bármilyen elektronikus levél vagy adat elvesztése.
– Bármilyen szoftver nem megfelelő működése.
– Bármely programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következménye.

5/4. A Vásárló felelőssége felmérni azt, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatokat a behatolóktól.
5/5. Az oldalon található termékbemutató leírások semmilyen termék esetében nem minősülnek orvosi tanácsnak.
5/6. A webáruház fenntartja a hibák, elírások, v. elhagyások előzetes figyelmeztetés nélküli javításának jogát, még a rendelés elküldése után is .Továbbá jogosult az oldalán keresztül megrendelt termékek számának korlátozására, illetve a megrendelés visszautasítására, törlésére 2 munkanapon belül még akkor is, ha a termék megrendelése visszaigazolásra került.
5/7. Ha a Felhasználó nem a megadott határidőn belül vagy módon mondja le a megrendelést, akkor minden a rendeléssel kapcsolatos költséget köteles megtéríteni.
5/8. A webáruház mindaddig fenntartja a termékek és javak tulajdonjogát míg annak vételára kiegyenlítésre nem kerül. A vételár kiegyenlítése után a tulajdonjog átszáll a vevőre.
5/9. Abban az esetben, ha a vásárló bármilyen formában megsérti a szabályokat, a Babaház webáruháznak jogában áll érvényteleníteni a vásárló regisztrációját és vásárlását is. Ebben az esetben semmilyen kártérítés nem illeti meg a vevőt és jogorvoslattal sem élhet.
5/10. A webáruház fenntartja magának az alábbi jogokat:

– A weboldalt előzetes figyelmeztetés nélkül megváltoztathatja.
– A webáruház működését időlegesen, vagy tartósan szüneteltesse, megszüntesse.
– A vásárlás feltételeit és szabályait módosithassa. Természetesen a leadott rendelésekre ezen változtatások nem érvényesek, azokra a rendelés időpontjában hatályos szabályok vontkoznak.